
A támogatás célja
A konstrukció célja, hogy a vállalkozások piaci megjelenéséhez és a piaci versenyben való eredményes részvételhez szükséges információhoz, vállalkozás specifikus üzleti tanácsadáshoz juttassa a vállalkozásokat.Pályázók köre (Támogatásra jogosultak)
Pályázhatnak Magyarországon székhellyel, vagy az Európai Gazdasági Térség területén székhellyel és Magyarországon fiókteleppel rendelkező• Kettős könyvvitelt vezető jogi személyiségű gazdasági társaságok,
• Kettős könyvvitelt vezető jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok,
amelyek
- éves átlagos statisztikai állományi létszáma a pályázat benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben minimum 1 fő volt;
- a 800/2008/EK rendelet 1. sz. melléklete alapján mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősülnek.
A konstrukció csak a Pest megyén kívüli megvalósítású projektekre vehető igénybe!
Támogatható tevékenységek:
KKV-k részére tanácsadáshoz nyújtott támogatásként az alábbi tevékenységek
támogathatóak:
- vállalati stratégiai tanácsadás,
- szervezetfejlesztési tanácsadás,
- menedzsmentfejlesztési tanácsadás,
- vállalati folyamatmenedzsment támogatáshoz kapcsolódó tanácsadás,
- online megjelenéshez, e-kereskedelemhez kapcsolódó tanácsadás,
- marketing tanácsadás, piackutatás, igényfelmérés,
- logisztikai tanácsadás
- Marketing munkatárs bérköltsége
- Piacra jutás támogatása
- piaci megjelenés (vásárokon, kiállításokon való részvétel),
- marketingeszközök elkészítése, beszerzése
Az elnyerhető támogatás mértéke az összes elszámolható költség maximum 50%-a.
Összege:minimum 3.000.000 Ft, maximum 20.000.000 Ft.
Kötelező vállalások:
Létszámtartás:
A pályázónak vállalnia kell, hogy a projekt befejezési évét közvetlenül követő 1 üzleti évben az éves átlagos statisztikai létszámának értéke nem csökkenhet a bázislétszám alá. (A negatív eltérés nem lehet nagyobb, mint 0,5 fő.)Marketing felelős kijelölése:
Bázislétszámnak minősül a pályázat beadását megelőző teljes lezárt üzleti év 1 éves átlagos statisztikai állományi létszáma.
A pályázónak vállalnia kell, hogy a megvalósítási időszak végére kialakítja a vállalaton belüli, a vállalat marketing tevékenységéért felelős alkalmazott munkakörét és biztosítja annak betöltését. A munkakört a fenntartási időszak végéig a kedvezményezettnek fenn kell tartania.